Moim zdaniem ocenianie poszczególnych epizodów SW nie ma sensu. To jak ocenianie pojedynczego odcinka serialu - lepiej wystawić cenzurkę np całemu sezonowi - w tym wypadku trylogii. Wg mnie w jednej i drugiej są lepsze i gorsze momenty i należało by je ocenić jako całość, bo epizody wynikają jeden z drugiego. Ja chociaż pierwszą trylogię wciągnąłem z mlekiem matki wolę tą nowszą. Taka trochę bardziej dramatyczna i bez happy endu. Co do ep 7 to z oceną się wstrzymam do momentu obejrzenia wszystkich nowych części.
Mój ranking:
1. Zemsta Sithów,
2. Powrót Jedi,
3. Imperium Kontratakuje
4. Atak Klonów,
5. Przebudzenie Mocy,
6. Nowa nadzieja,
7. Mroczne widmo.
Zmieniam kolejność na:
1. Zemsta Sithów
2. Imperium kontratakuje
3. Atak klonów
4. Nowa nadzieja
5. Powrót Jedi
6. Łotr 1
7. I teraz nie wiem co lepsze: Mroczne widmo, czy Przebudzenie mocy
1. Imperium Kontratakuje
2. Łotr 1 - Star Wars historie
3. Nowa nadzieja
4. Zemsta Sithów
5. Przebudzenie Mocy,
6. Powrót Jedi
7. Mroczne widmo.
8. Atak klonów
1. III
2. IV
3. V
4. I
5. R1
6. II
7. VI
VII jest dla mnie Gwiezdnymi Wojnami w mniej więcej takim samym zakresie, co Holiday Special.
Atak klonów
Mroczne Widmo
Zemsta sithów
Łotr 1
Nowa Nadzieja
Imperium Kontratakuje
Powrót Jedi
i
Przebudzenie Mocy
Ostatni jedi