Kiedy córki Daphne przynoszą jej tort urodzinowy, połowa świeczek nie jest zapalonych. Gdy stawiają go na stole palą się już wszystkie.
Gdy Milly próbuje dołączyć na zajęcia muzyczne Johnnego, przynosi swoją gitarę. Wychodząc nie zabiera jej ze sobą.
Milly tłucze półmisek w domu Johnna, gdy sprząta kawałki z podłogi, Lionel ma na nogach buty. W następnym ujęciu, gdy Johnny każe mu założyć obuwie, Lionel jest boso.
Kiedy Daphne przeprowadza wywiad z Jasonem, odkłada na stół dwie karty - jedną z nich bierze Jason. Kiedy Johnny przychodzi i planuje wziąć kartę, na stole nadal leżą dwie.
Podczas ścielenia łóżka w dzień ślubu Joe i Daphne, Daphne ma ubrane skarpetki przed cięciem sceny. Kiedy kamera ponownie ją pokazuje, ma na nogach czerwone pantofelki.
W jednej scenie, Milly kilkakrotnie zakłada rękawice, używane w kuchni do chwytania gorących naczyń.
W scenie, kiedy Daphne śledzi Millie i Johnny'ego na ich pierwszej randce i schyla się, aby nie zostać zauważoną przez Johnny'ego, możemy zauważyć w tle głowę i rękę "kierowcy-kaskadera" na siedzeniu obok.
W scenie podczas masażu, kiedy Milly awanturuje się, Maggie owija się ręcznikiem. Chwilkę później, kiedy kamera skupia się na Daphne i Maggie, ponownie zakłada ręcznik na siebie.
Kiedy Daphne i Joe siedzą na kanapie przed pocałunkiem Daphne odwija swój szal. Kiedy kilka chwil później wchodzi Milly i Johnny szal jest ponownie zawinięty.
Zdjęcia do filmu były kręcone w Los Angeles (Kalifornia, USA).
Imiona córek (Maggie, Milly i Mae) zostały zaczerpnięte z tytułu wiersza Edwarda E. Cummingsa "Maggie and Milly and Molly and May".
W scenie w restauracji, Johnny mówi do Daphne (Diane Keaton): "I love being reduced to a cultural stereotype.". To samo zdanie pojawia się w filmie Woody'ego Allena "Annie Hall", w którym również grała Diane Keaton.